Poštnina in plačilo

Kako lahko izdelke plačam?

Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:

1. Po povzetju. Naročene izdelke ob prevzemu plačate kurirju.

2. Z nakazilom na bančni račun (UPN). Kmalu po oddaji naročila vam na email pošljemo podatke za plačilo. Ko prejmemo plačilo, so naročeni izdelki že na poti k vam.

3. PayPal, Visa in MasterCard. Plačilo s kartico Visa/MasterCard ali PayPalom lahko varno opravite na spletni strani Milnice – poskrbeli smo za varno povezavo in sodelovanje z enim največjih svetovnih posrednikov za spletna plačila, Stripe. Več o varnosti plačila s karticama Visa ali MasterCard si lahko preberete spodaj.

Kaj pa stroški dostave?

Čas dostave je 1-3 dni. Pri nakupu nad 50€ je dostava brezplačna.

Poštnina je obračunana glede na težo naročenega izdelka. Tekom nakupa se vam bo izpisal strošek poštnine. Pri izbiri načina plačila Po povzetju, morate poravnati tudi strošek provizije dostavni službi, ki se obračuna po njihovem veljavnem ceniku.

Kot znesek nakupa se upoštevajo tudi popusti, kuponi in kode ugodnosti.

Kako izberem način dostave?

Spletna trgovina vam bo najprej prikazala skupni znesek košarice ter stroškov dostave. Tu lahko izberete način dostave.

V naslednjem koraku izberete še način plačila, spremenite pa lahko tudi izbran način dostave.

Varnost plačila s kartico Visa ali MasterCard

Vnos vseh podatkov WILDFORNATURE.SI je zaščiten, vaše kartice pa ne shranjujemo niti nimamo dostopa do podatkov o njej. Uporabljamo varno spletno povezavo (SSL), preko katere so vsi vaši podatki šifrirani. Naš posrednik za plačilo s kartico je Stripe, eden največjih svetovnih posrednikov za spletna plačila. Vpisani podatki o kartici se ne prenašajo k WILDFORNATURE.SI, temveč neposredno preko varne povezave k Stripe posredniku in nato naprej do vaše banke. WILDFORNATURE.SI tako nikoli nima dostopa do podatkov o vaši kartici, niti se ne shranjujejo nikjer na naših strežnikih oz. v spletni trgovini. Tudi Stripe ne shranjuje podatkov o vaši kartici – vse informacije so šifrirane in uporabljene le za enkratno obdelavo plačila.

Je mogoč tudi osebni prevzem?

Trenutno ne.

Pa vračilo izdelkov? Brez zapletov!

Želimo si in se trudimo, da ste z naročenim zadovoljni in vas naravna kozmetika navduši. Če pa se kdaj zgodi, da si želite izdelke vrniti, lahko to storite v 14 dneh po prejemu paketa. Kupnino vam bomo vrnili v celoti. Le pošljite nam email ali nas pokličite in pomagali vam bomo pri vrnitvi naročenega. Po vrnitvi paketa vam celotno kupnino nakažemo na vaš transakcijski račun.

O vračilu izdelkov nas lahko obvestite s preprostim sporočilom po emailu, telefonu, s pismom ali preko Facebook Messengerja. Če potrebujete obrazec za odstop od pogodbe, pa ga dobite tule.

Je s paketom ali izdelki kaj narobe?

Vse izdelke skrbno zapakiramo, da se jim med dostavo nič ne pripeti. Sem ter tja pa se vseeno lahko zgodi tudi kaj neljubega (npr. razlito olje), ampak brez skrbi! V tem primeru vam bomo najprej poslali nov, nepoškodovan izdelek. Poškodovano embalažo (tudi karton) in poškodovan izdelek pa prosimo shranite, saj bo uslužbenec dostavne službe kmalu prišel prevzet poškodovano pošiljko – seveda se bo prej najavil.

Vprašanja?

Pišite nam na katja@wildfornature.si ali pokličite 040/786-692 (vsak delovnik med 9. in 17. uro).

Celotne pogoje poslovanja spletne trgovine WILDFORNATURE.SI najdete tule.