Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine WILDFORNATURE.SI določajo pogoje in cene dostave, vračila blaga, reklamacij in vsega ostalega. Tako varujejo vas in nas.

Ne glede na roke in dolžnosti, zapisane v pogojih, vsako težavo poskušamo rešiti čimhitreje in v dobro vas, našega obiskovalca, kupca in navdušenca nad naravno nego. Če pri naročilu tako pride do napake, z dostavljenim niste zadovoljni ali karkoli drugega, vas prosimo, da se nam oglasite na email katja@wildfornature.si ali na telefon 040/786-692; zagotovo bomo našli rešitev.

Spodaj so navedeni celotni pogoji poslovanja. Za povzetek in cene dostave, možnosti plačila, vračila, osebni prevzem, pa obiščite stran Poštnina in plačilo.

Več o osebnih podatkih (GDPR), zasebnosti in piškotkih pa si oglejte tule.

O POŠTNINI IN STROŠKIH DOSTAVE V SLOVENIJI

Wild for Nature naročene izdelke pošilja preko GLS in Pošte Slovenije. Znesek poštnine se vam izpiše v košarici pred zaključkom nakupa in znaša 3,50€. Pri vrednosti košarice nad 50€ je dostava izdelkov brezplačna

Način plačila
Z nakazilom na bančni račun, po povzetju ali preko PayPal/Visa/MasterCard.

Vse cene v Wild for Nature že vsebujejo 22% DDV.

POGOJI POSLOVANJA IN NAKUPA

Spodnji pogoji urejajo razmerje med vami, našim cenjenim kupcem, ter nami, Wild for Nature spletno stranjo. Pogoji so standardni in urejajo stvari, kot so dostava, stroški poštnine, reklamacije, vrnitev izdelkov itd.

V primeru, da s pogoji ne soglašate, vas naprošamo, da nakupa ne opravite. Veseli bomo, če nam tudi poveste, s čim se ne strinjate. Morda jih lahko izboljšamo.

Splošni pogoji spletne trgovine WILDFORNATURE.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Upravljalec spletne trgovine je podjetje Ripe, Katja Orel s.p.,Kolodvorska 2, 6000 Koper, Slovenija, matična številka 9051040000 (v nadaljevanju: Podjetje) in si pridržuje pravico do sprememb pogojev. Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije dne 1.2.2022 (št. sklepa: 316-04-00139-2022).

Cene in njihove spremembe

Vse cene na v spletni trgovini WILDFORNATURE.SI so izražene v evrih (€) in vsebujejo 22% DDV. Gre za redne cene, pri katerih si pridružujemo pravico do njihovega spreminjanja. Vse akcijske cene so jasno označene.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.

Izdelki so na voljo do prodaje zalog. Fotografije so last spletne trgovine in predstavljajo izdelek, ne pa njegovih lastnosti.

Registracija in sklenitev pogodbe

Za izvedbo nakupa registracija oz. uporabniški račun ni potreben. Uporabnik lahko nakup opravi brez registracije oz. uporabniškega računa. Če uporabnik želi, lahko ustvari uporabniški račun s poljubnim geslom ter uporabniškim imenom. Na vpisani email dobi potrdilo o registraciji. Zaradi varnosti podatkov je uporabnik dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu in s svojim geslom dostopal le on oz. pooblaščena oseba.

Za nakup kupec postavi izdelek v košarico (klik na gumb “Dodaj v košarico” ob količini in ceni izdelka). V naslednjem koraku obišče stran s košarico, kjer lahko pregleda vse izdelke v košarici (imena, količine in cene) in po potrebi spreminja ali odstrani vsebino košarice. Nato klikne na gumb “Naprej na način plačila”. V tem koraku vpiše vse potrebne podatke za dostavo ter izbere način plačila. Še enkrat lahko pregleda vse izdelke (imena, količine in cene) ter stroške dostave. Svoj nakup nato zaključi s klikom na gumb »Zaključi nakup«. Pogodba je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Zaključi nakup’. S tem se kupec strinja s Pogoji poslovanja spletne trgovine WILDFORNATURE.SI. Takrat kupec prejme na svoj e-poštni naslov tudi potrdilo o sklenjeni pogodbi.

Vse pogodbe so v slovenskem jeziku in vsebujejo vsa potrebna določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Shranjene so na sedežu Podjetja.

Plačilni pogoji

V spletni trgovini WILDFORNATURE.SI lahko trenutno naročate:
– po povzetju: naročilo plačate ob prevzemu pošiljke z gotovino;
– po predračunu;
– s plačilom preko PayPala / MasterCard / Visa.

Dostava blaga

Dostavo naročenega blaga za spletno trgovino opravljata GLS in pa Pošta Slovenije.

Dostava se izvrši na naslov kupca, ki je bil naveden ob prijavi oz. naročilu.

Transportne stroške krije kupec, spletna trgovina WILDFORNATURE.SI pa se zavezuje, da bo izbrala najugodnejšega ponudnika za dostavo blaga.

Stroški dostave znašajo 3,50 EUR za naročila do 50€. Nad tem zneskom je dostava brezplačna.

Pri nakupu nad 50€ stroške dostave krije spletna trgovina WILDFORNATURE.SI.

Dobavni roki

Spletna trgovina WILDFORNATURE.SI si prizadeva, da je blago dostavljeno v 1 do 3 delovnih dneh.

Če izdelka ni na zalogi, je to v opisu izdelka označeno. Izdelkov, ki niso na zalogi, ni mogoče postaviti v košarico ali naročiti.

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko:
– potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik
– potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik, in jo v ta namen določi potrošnik.

Za uveljavitev pravice do odstopa nas mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. z elektronsko pošto, po telefonu, s sporočilom na Facebook Messenger, pismom, poslanim po pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe (obrazec-za-odstop-od-pogodbe).

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnemo vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni z naše strani ponujena cenovno najugodnejša standardna oblika dostave). Tako povračilo bomo izvršili z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je potrošnik uporabil sam pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne bo imel kakršnih koli stroškov.

Plačilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler nam potrošnik ne posreduje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Potrošnik nam mora blago vrniti brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, ko nas je obvestil o odstopu od pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec po Zakonu o varstvu potrošnikov odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v roku dveh let od izročitve blaga. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev, odkar je bila izročena.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik mora prodajalca o napaki obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. V obvestilu mora napako natančneje opisati in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Če obstoj napake ni sporen, mora prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je obstoj napake sporen, mora prodajalec pisno odgovoriti na potrošnikovo zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu.

Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od naročila. Kupec je dolžan blago pregledati in morebitne nepravilnosti sporočiti ponudniku na elektronski naslov katja@wildfornature.si.

Reklamirano blago lahko kupec pošlje na stroške ponudnika, v originalni embalaži. Zahteva lahko takojšnjo zamenjavo za pravilen izdelek ali vračilo kupnine. Pošiljk z odkupnino brez predhodnega dogovora ne sprejemamo. Če kupec ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, se mu ta vrne na transakcijski račun, najpozneje v 3 delovnih dneh.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas pokličite in pričeli bomo z razreševanjem nastale težave. Po dogovoru bomo k vam poslali dostavno službo, ki bo prevzela paket v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Po potrebi bo dostavna služba pri vas hitro izpolnila še reklamacijski zapisnik. Skupaj dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v vašo korist v najkrajšem možnem času.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina WILDFORNATURE.SI, vsi podatki in slike izdelkov, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Izdelki v spletni trgovini so namenjeni in se jih uporablja le za zunanjo, kozmetično uporabo. Odgovornost kupca je, da izdelke uporablja varno in primerno namenu končnega izdelka. Za morebitne posledice nepravilne uporabe je odgovoren izključno kupec izdelkov. Podjetje ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi nastala zaradi napačne uporabe ali neznanja kupca. Podjetje prav tako ne daje nobenih zdravstvenih zagotovil glede učinka ponujenih izdelkov. Izdelki niso namenjeni diagnosticiranju, zdravljenju ali lajšanju kakršnihkoli bolezni ali drugih zdravstvenih težav.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Pogoji poslovanja veljajo od 25.5.2022 do preklica.